Statestiken suger som fan

Men jag fortsätter att blogga på ändå!
Jag funderar fan på vad jag skulle göra på datorn om inte Facebook fanns.
Och sen om man inte bloggade. Tro om man skulle sitta kvar på bilddagboken då..?
Haha, ja jag har tråkigt som vanligt.
Har varit ut på en långprommis med Emelie, ner på stan och träffade även på Elin & Julia
där som man inte sett på länge. Stackarna är så knäppa så dom skulle bada i regnet ^^
Pratade iaf med dom i minst 5 - 10 min. Sen gick vi vidare, runt alltihopa.
På hemvägen spårade vi ut av trötthet och skrattade åt allt.
"fly on the wiiiings of love....."
- Emelie, vi är ute och går? Så du är helt ute och cyklar med den där låten!
HAHAHAH, faaaaaluuukorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu