nämen tjänare määääään.

Har varit på konfirmation idag. Vi bara pratade lite, och sen började vi planera om hur våran
redovisning på söndag ska gå till. Och de kommer blir grymt ;) !
Efter konfirmationen var jag och Angelica på glassbåten, och åt rinnande glass.
Men shit, dagens värme!! När jag åkte hemifrån kvart i nio i morse, var de 27,5 i skuggan!
Så de har varit grymt varmt.
Gick lite med mamma på stan när hon slutade, köpte en långklänning. Först
tyckte jag inte om dom, sen nu älskar jag dom! Så himla underbara! Vissa iaf, ska inte vara
överdrivet med motiv/tryck. Till exempel, den som jag har nu, är typ mörk/marin blå, perfekt!
.
Älskar de där i nacken...!
Har ett skärp i för att den är för lång. Ska tvätta den sen så den blir kortare. :)
.
Nog om klänningen!
Imorgon är de torsdag, och de betyder näst sista dagen med konfirmationen.
Lite tråkigt men ska bli skönt att få ett riktigt sommarlov sen!
Ser också fram emot att få en viss sak på söndag.. Om ni läst bloggen tidigare,
så vet ni vad det är ;)
Är sugen att åka ner på kajen, men alla är så tråkiga nu!
Får sitta i ensamheten och poppa lite RMK.
Var ett tag sen man lyssnade på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu