tjeeeeeeeena

Hemma från skolan, och idag var jag inte med på idrotten eftersom vi var i finnbodarna och badade igår,
så blev typ lite sjuk.
Sen  på engelskan planerade vi om imorgon, när vi ska till björnarvet och tälta. Sen lek ute, och mer film. Sen fikade vi på hemkunskapen och nu är jag hemma.
Fick också veta att på torsdag kl fem, har vi träning i hemus, sen äta och bowla, som avslutning på innebandyn. Men lixom, vi kommer hem tio i sex.
Gud jag får panik på de här. Nu måste man fixa hämtning också, surt.
Nu ska jag göra något vettigt. Kanske packa tills imorgon? ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu