Fortfarande lika tråkigt..

Du heter: 
Agnes Isabelle Cecilia Bergman

En låt som när du är ledsen sörjer till: 
Fonky fresh - Det bara är så. 
Utan dina andetag - Farytale/Håkan Hellström/Erik Linder.


En låt som alltid rycker upp dig och gör dig lycklig:
Stjärnan i det blå.

Beroende av:
Mobilen & mina underbara vänner.

Vad tror folk om dig? 
Ingen aning, fråga dom.


Något som får dig att må riktigt bra?
Dom dagarna när min mage inte är uppsvälld :)

Blir så stor då.


Vad får du oftast komplimanger för? 
Mitt hår.

Hur imponerar man på dig? 
Visa vem man är och sen kunna göra mig lycklig.


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: 
Ett ganska långt sms, som jag inte orkar skriva.


Var bor du?
Håller med vad Moa hade skrivit,

en liten håla vid namn Mora.

Trivs du där? 
Jag trivs faktiskt, men skulle inte tacka nej att bo någon annan stans.

I Mora känner jag mig trygg, skulle aldrig känna mig trygg i tex borlänge.

Blattetown#1


Hur känner du dig nu?
Ganksa sviken av en person.

Vanligaste färg på dina kläder: 
Mkt svart, men ändå olika. :) 

Vad saknar du i denna stund?
Mina underbara vänner, + en person som betyder mkt för mig.

Hade du en bra kväll igår?
Ja, lugn hemma kväll :) 

Är du blyg? 
Är oftast den som pratar hela tiden, vilket många vet.

Men är blyg vad det gälelr killar. Är dom blyga så är jag !


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ibland.

Är du nöjd med ditt liv?
Kunde varit lite bättre.


Är du bortskämd?
Nej :) 

Vad gör du imorgon?
Skolan.

Vad är det värsta du vet? 
Sånna som är oseriösa och falska.

Har du bra vänner och äkta vänskap? 
Mina vänner är dom bästa ! 

Du samlar på: 
Minnen & vänner ! 

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Olika.


När grät du senast?
För någon dag sedan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Resa och bara shoppa loss!


Vad dricker du helst när du är törstig? 
Cola eller vatten :) 

Har du någon gång gråtit dig till sömns?
För många gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu