i miss u

Miley Cyrus – I Miss You
Saknar min pojke just nu :(
Eller min och min, ska bli min iaf! ;)
Matchen gick jättebra och för min del kändes det bra som fan! :)
Vi vann med 1-4 fast det var ganska väntat :)

Har också varit inne hos grannen och kolla på Leksand - Mora, och helt väntat vann Mora :D
Så nu är det bara tio matcher kvar som ska vinnas sen blir det fan elitserien och skulle vara så kul
om Mora kunde åka upp dit igen så nu jävlar!! :)
Haha lite kul dehär, verkar vara en riktig "morahelg"

Vi, vann våran match idag.
Min lillasysters lag vann idag.
En kompis lillebrors lag vann idag.
Mora IK vann idag
Och Kais Mora damer vann igår ! ;) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu