Måndag..?

Öhm aa, det är måndag idag. Och det gillar vi inte !
Varit i skolan idag och det gick grymt bra på lektionerna.
Började äntligen förstå lite grann på matten och kunde äntligen jobba några uppgifter,
Tänkte ta hem matten och jobba lite hemma så jag kommer ikapp, men lyckades ta med mig
min engelskabok :/ Tur ändå för vi hade ju en liten läxa med att läsa om Martin Luther King´s tal!
Ska läsa lite mer snart ! :) På spanska gick det också framåt! Kom långt i planeringsschemat och det gillas!
Ikväll ska jag somna tidigt så jag orkar skolan imorgon, tänkte tvätta håret snart och kanske locka det sen, som jag
hade på skolfotot ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu