Så se på mig här, jag vet vem jag är.

Håller på att städa upp, ska se på total blackout nu och sen fortsätta :)
Glömde säga att igår var jag på akuten i två och en halv timma, hände nå på matchen med mitt finger, blev blå och svullen och fick ännu mer ont efteråt, så då åkte vi upp så jag fick röntga men dom trodde bara att det var en blödning. + att jag trodde de var brutet för att stack upp något på övre delen av fingret, men det var tydligen där själva blödningen satt, så nu är mina fingrar tejpade :) Gick vell inte så jätte bra när jag skulle skriva idag, men det gick :)
Hade även prov idag, det gick ganska bra iaf :) Är ganska säker på ett VG ;)
Hade också redovisning på livsmedelskunskap på hk:n, gick ju bra tycker jag :) !
Ska se på tv nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu