tjing i blöjan.

Haha, brukade säga så med pappa när jag var mindre, king dä.
Väntar på en tvätt och sen ska jag och älsklingen sova. Imorgon ska vi till vardera skola, sen
hem till mig igen och tjocka tårta, för ingen mindre än jag blir äntligen 15 imorgon!
Har föresten varit på akuten idag också.. Fick så ont i magen så mamma trodde det var blindtarmen.
Fick behandling för urinvägsinfektion, oh om det inte funkar eller om jag får feber eller mår illa så är
det blindtarmen och då måste jag operera. INTE KUL! Får då inte spela något i helgen på cupen och
då är mitt liv förstört kan jag lova !
Taggar till buster.! Komma och kolla ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu