förlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåt

Inte alls meningen att de skulle bli sådan dålig uppdatering. Får väl skylla på att jag inte haft tid, och eftersom vi hade träning kl 16 idag så hade jag iallafall tid idag :)
Måste bli bättre med de här nu.
Har iallafall varit i Nusnäs igår på studiebesök, men vi hade bestämt oss att satsa på vårat andra studiebesök som var idag på Mora Chokladhus.
Askuuul, och gott! Fick se när hon gjorde typ päronlikör´s choklad, och sen fick vi smaka.
Fick bra med information så nu har vi något att jobba med tills december när vi ska våran stora redovisning med alla 9:or och media och företagen :) kulkul :)
Tog massa bilder både igår men framförallt idag på all choklad, rinnande som fast med min älskade systemis.
Underbart med choklad, haha :)
Imorgon är det kör, orka? Haha nej verkligen inte men vafan nu biter vi ihop för snart är de Lucia som jag verkligen älskar eftersom vi sjunger Time to say goodbye på italienska :D
Har f. inget mer att skriva nu? Bilder från chokladen kommer sen, även ni ska få dreggla lite ;)
Fina rena skor på en regnig folkracetävling, ohja.



Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ha en bra dag!

Kram :)

2011-10-20 @ 12:15:01
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu