Minglar runt här bland tusen

Lyssnar på lite musik. Har precis kommit hem från träningen.
Ska snart gå upp och små städa lite eftersom älsklingen lämnade mig ensam med värsta bomben..
Tack för den du!
Imorgon händer inget annat än det vanliga, skolan och träning. Eller jo, han opereras imorgon och fanskapet kommer inte att kunna höra av sig :(
Har seriöst ingenting att blogga om längre, men är tacksam för mina få trogna läsare ;)
Funderar på om det är någon mening med blogg längre? Jag kommer ju inte komma längre än såhär - eller vill inte, rättare sagt.
Bildbomb? Vill ni ha de eller? Kan jag nog fan fixa, eftersom jag inte har något att blogga om längre.
Ska hämta min kamera och lägga in en fet bildbomb! :)
Gammal bild som ni sett från konfirmationen, men orden betyder så himla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu