say jambo jambo

Sitter i data rummet i bildsalen, vi håller på med graffitti och ska få måla skolans väggar insides med våra målningar.
Mitt arbete på papper är klart, så sitter här och väntar tills lektionen ska sluta, om typ tio minuter.
Nästa vecka har Alex fixat lite färg till mig hoppas jag och kan då äntligen börja måla min Hello Kitty bild på väggen.
Lär logga ut från allt nu om jag ska hinna städa efter mig ;)
Hemkunskap next, och ska äntligen lämna in mina två läxor/uppgifter och hoppas på ett bra betyg!
pusseliiiiipuss



arkivbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu