you wanna party?

Ingen träning för mig idag, var heller inte med på idrotten. Ont i halsen sen i lördags, hoppas väl bara att det går över snart :) Men det tror jag.
Skoldagen gick snabbt, älskar måndagar (a) Seriöst, börjar tjugo i tio och slutar tio i tre.
Det är bara massa korta lektioner, lixom Svenska 40 min, Idrott 60 min, So 40 min, Matte 40 min & Spanska 60 min.
Okej, spanskan hade jag gärna sluppit, men fan, det var chill idag, gjorde bara en liten sak, sen tappa typ alla
orken så vi satt och lyssnade på spanks musik från youtube istället :)
Nu ska jag ta och lägga in bilder från kameran från folkrace´t i Likenäs och kanske kommer det upp något här också :) Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu